in

Ferajna Monstroida – Czteropak do WooCommerce

Wpis jest częścią cyklu wpisów dedykowanych zdobywającemu popularność motywowi Monstroid spod skrzydeł Template Monster.

template monster monstroid theme banner 01
Strona motywu: http://www.templatemonster.com/pl/motywy-wordpress/monstroid/

Motywowi Monstroid towarzyszy pokaźny zestaw wtyczek, z którymi zyskuje na funkcjonalności pod względem możliwości wzbogacenia treści o różne dodatki jak i pod względem wszechstronności co do typu strony jaki można wdrożyć.

Poznajmy kolejne z nich…

– YITH WooCommerce Compare –

Możliwość zestawienia kilku produktów to bardzo przydatna funkcja w sklepie, która pomaga podjąć ostateczną decyzję, gdy mamy do czynienia z podobnymi produktami różniącymi się niektórymi parametrami. Wtyczka YITH WooCommerce Compare oferuje taką funkcję, która od strony klienta sklepu jest łatwa w uźytkowaniu.

Na stronie ze spisem produktów oraz na stronie produktu do użytku jest dedykowany przycisk dodania danego produktu do porównania, a na górnej belce z menu mamy przycisk wyświetlenia porównania dodanych produktów. Porównanie wybranych produktów wyświetla się w formie tabeli w okienku popup z użyciem skryptu typu lightbox.

Monstroid YITH WooCommerce Compare

Na stronie ustawień wtyczki możemy m.in. włączyć/wyłączyć wyświetlanie przycisku dodania do porównania na listach produktów i na stronach produktów, ustawić rozmiar obrazka, włączyć automatyczne wyświetlanie porównania, włączyć wyświetlanie ceny i przycisku dodania do koszyka na końcu tabeli z porównaniem oraz przede wszystkim możemy wybrać, które pole opisowe produktów będą wyświetlane w porównaniu.

– YITH WooCommerce Quick View –

Quick View odbierze troszkę odsłon bo oferuje szybki wgląd w podstawowe informacje o danym produkcie. Podobnie jak poprzednia i ta wyświetla informacje z wykorzystaniem okienek popup.

Monstroid YITH WooCommerce Quick View

Od strony ustawień możemy m.in. wyłączyć działanie na urządzeniach mobilnych i zmienić tło okienka.

– YITH WooCommerce Wishlist –

Kolejna wtyczka doda w naszym sklepie funkcję listy życzeń, na której klienci mogą gromadzić produkty obecnie niedostępne lub których sprzedaż nie jest jeszcze możliwa. Każda lista jest automatycznie czyszczona z produktów, które zostały dodane do koszyka (jest opcja wyłączenia tego) i jest możliwość jej udostępnienia rodzinie czy znajomym.

Monstroid YITH WooCommerce Wishlist page

Od strony ustawień mamy do użytku dość sporo opcji personalizacji i klika opcji ustawienia działania listy. W wersji rozszerzonej (~313zł – licencja na jedną stronę) mamy dodatkowo do użytku top listę produktów najczęściej dodawanych do list życzeń, mamy funkcję powiadomienia wybranych klientów mailem o dostępności produktu/ów z listy życzeń i dołączenia opcjonalnie kuponu oraz możemy sprawdzić, którzy klienci korzystają z listy życzeń i ile zgromadzili na swoich listach produktów.

Z kolei nasi klienci otrzymują możliwość utworzenia kilku osobnych list życzeń, wysłania zapytania o rabat, zmiany ustawień prywatności listy i przeszukania listy życzeń na daną frazę.

– YITH WooCommerce Zoom Magnifier –

Dzięki tej wtyczce klienci będą mogli bliżej przyjrzeć się zdjęciu danego produktu. Zoom Magnifier to wtyczka oferująca funkcję lupy, działa to podobnie jak na stronie sklepu Amazon czy Empik. Najeżdżamy kursorem myszki na zdjęcie produktu a z boku pojawia się wybrany fragment zdjęcia w powiększeniu.

Monstroid YITH WooCommerce Zoom Magnifier

Od strony ustawień możemy m.in. wyłączyć działanie na urządzeniach mobilnych, ustawić wielkość (domyślnie aktywny jest tryb automatyczny), umiejscowienie i transparentność obszaru z powiększeniem oraz dodać efekt rozmycia dla wskazanego obszaru na miniaturze.

http://www.templatemonster.com/pl/motywy-wordpress/monstroid/
Strona motywu: http://www.templatemonster.com/pl/motywy-wordpress/monstroid/

Autor: Przemysław Matras

Zafascynowany możliwościami jakie zapewnia niebieska kropla jak i zafascynowany rozwojem WordPress'a w kolejnych wersjach. Nałogowy słuchacz muzyki gatunku EBM i industrial.

Komentarze

Dodaj komentarz

Loading…

0

White Hat SEO coraz bardziej aktualne

Zagraj Vabank z Template Monster, czyli 30% zniżki na wszystkie produkty z okazji dnia „All or Nothing”