Z końcem ubiegłego roku na ThemeForest i CodeCanyon wprowadzono limitowane czasowo wsparcie techniczne na dany produkt ze strony jego autora. Dla autorów to zaoszczędzenie nieco czasu, z drugiej strony wymuszenie świadczenia takiego wsparcia i potrzebę uruchomienia samego miejsca pod support. Dla kupujących to limitowany okres (wynoszący 6 miesięcy od dnia zakupu), w którym mogą zadawać pytania techniczne czy prosić o pomoc w rozwiązaniu błędów i usterek. W temacie skali takiego wsparcia nic się nie zmieniło, instalacja czy większa modyfikacja nie wchodzi nadal w grę, więc w skrócie to co odbywa się w zakładce komentarzy tyle, że w wersji nieco rozszerzonej.
Wraz z zapowiedzią tych zmian, informowano także o dalszych planach w tym temacie jak wprowadzenie możliwości odpłatnego rozszerzenia okresu wsparcia z 6 do 12 miesięcy. I tak też zostało uczynione.
Box z opcją wybrania licencji, ceną i przyciskiem zakupu został wzbogacony o opcję rozszerzenia wsparcia. Cena jest różna, zależna od produktu i wybranej licencji. Dla autorów to dodatkowa forma zarobku a dla kupujących możliwość przedłużenia okresu wsparcia jeżeli wedle wstępnych przewidywań takie będzie potrzebne.
https://www.youtube.com/watch?v=LVRPJNc9rmw
Tak BTW w ostatnim czasie zmieniła się też liczba typów licencji, z 6 czy 7 do 2 – podstawowa i rozszerzona.